مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 16:102023-01-16ورزشي

احداث استادیوم 15 هزار نفری حیدرکلا در بابل


رییس اداره ورزش و جوانان بابل گفت: احداث استادیوم بزرگ ورزشی حیدرکلا از ضروریات است که در سال گذشته مطالعات اولیه طرح از سوی شرکت توسعه و تجهیز وزارت ورزش انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس شهرستان بابل، لیلا عرب فیروزجایی اظهار کرد: زمین ورزشی حیدرکلا بابل در سال 1370 از سازمان زمین شهری بر اساس مستندات موجود در اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره شهرستان به متراژ 10 هکتار به اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل واگذار شد و در سال 1382 بزرگترین و تخصصی ترین سالن دوومیدانی استان در این زمین احداث گردید که در اختیار هیات دوومیدانی است.

وی افزود: این سالن از ابتدای احداث تاکنون میزبان مسابقات معتبر کشوری و بین المللی است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل بیان کرد: مربیان اثرگذار این رشته در شهرستان آقایان مجید لامع و ولی اله آجیلی در این سالن آموزش داده و ورزشکاران و قهرمانان بنام بابلی چون آقایان کیوان قنبرزاده و مهران حسینی در این سالن تمرین می کنند.

عرب فیروزجایی خاطرنشان کرد: با پیگیری رییس هیات دوومیدانی شهرستان و با همراهی حامیان و خیرین ورزشی برخی از مشکلات سالن رسیدگی و حل شده است.

وی افزود: طی بازدید وزیر ورزش و جوانان از این سالن و دیدار و گفت وگو با قهرمانان این رشته ورزشی مقرر گردید سالن مذکور تجهیز گردیده و کاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث استادیوم 15 هزار نفری حیدرکلا در بابل

احداث استادیوم 15 هزار نفری حیدرکلا در بابل